28. 7. 2012

New In #1

Jelikož jsem se rozhodla kvůli častým nečinnostem předchozí blog zrušit, přesměrovávám na tento blog většinu těch článků, které jsem tam měla. Mezi ně patří zejména recenze, new in apod.
New in články jsem na blog přidávala průběžně, většinou se vztahovaly k nějakému určitému datu, tak jsem se rozhodla, že je dám do jednoho článku, abych v New in mohla posléze pokračovat tady, s čistým štítem.

Lak na nehty, Essence, č. 78 - Blue Addicted




Lak na nehty, Essence, č. 97 - Absolutely Blue & Lak na nehty, Essence, č. 04 - Rebelizer
Nakupování v Liberci, Oblečení, Kabát & Šaty & Sandálky



Lak na nehty, Essence, č. 05 - Sweet as Candy
Nakupování v Liberci, Kosmetika, Kosmetická taštička (Catrice, 94,90 Kč) & Multi Action False Lashes (Essence, 64,90 Kč) & Licquid ink (Essence, ?? Kč) & Lak na nehty (Essence, č. 02 - Circus Confetti, 49,90 Kč) & Lak na nehty (Essence, Gel-Look topcoat, 49,90 Kč) & 2in1 hand and nail balm (Essence, 35 Kč) & 24h hand moisture balm (Essence, 35 Kč) & Odličovací ubrousky (Essence, ?? Kč) & Vzorky: make-up 123 Perfect (Bourjois), Nails Hands Feet odlakovač (Douglas) & Eye Make-Up Remover (Essence, ?? Kč)







Nakupování v Liberci a u Vietnamců, Oblečení: Taštička, bílá/zlaté logo (A3 Sport, Adidas, 480 Kč) & Tričko, černá/křiklavá zelená (Vietnamci, 199 Kč) & Tílko, křiklavá oranžová (New Yorker, Fishbone, 199 Kč) & Tílko, bílá/černá (New Yorker, ?? Kč) & Tílko, bílá/sv. modrá/oranžová (Camaieu, 249 Kč)







To je všechno, co jsem si za poslední 2 měsíce koupila. Doufám, že k tomu brzy přibude něco nového :) Co jste si v poslední době pořídily vy?


Žádné komentáře:

Okomentovat