25. 8. 2012

Saturday's Rush

Zdravím,

Jen takový orientační rychlo post.. Píšu konečně ze mého noťasu! :) Táta si konečně našel chvíli a doinstaloval mi do něj potřebné programy, takže už můžu konečně trávit čas na něm :) Potřebuju si už jenom stáhnout Photoshop, BS Player (nebo něco podobného) a nevím, co ještě, nějak mi přijde, že mám málo programů na úvodní obrazovce :D
Jinak zítra se chystám s rodiči a ségrou do Liberecké ZOO a na oběd a nákupy do Nisy, takže se pak můžete těšit možná na outfitový článek, každopádně se určitě dočkáte New in :) Mám v záloze ještě pár recenzí, ale ty už se tak docela netýkají kosmetických produktů, jako spíš mých oblíbených domácích pomocníků :) Jestli máte nějaké tušení, co by to mohlo být, neváhejte a zanechte mi pod tímto článkem komentář :) Budu moc ráda :)
Jinak to je asi vše, co se blogu týká, jinak mám totiž na starosti věci ohledně školy (četba, zprávy z praxe, papíry na AJ, zařízení papíru ohledně prodeje knížek prvákům/druhákům, aj.)
Blahopřeju těm, co se dočetli až na konec :D

Přeji hezké sobotní ráno/dopoledne/odpoledne :)

Ozvu se až někdy navečer/večer ;)

1 komentář:

  1. Já bych ocenila foto pokojíku, či kuchyně atd. Brzy mě čeká stavění atd. a tak potřebuji načerpat inspiraci ^_^

    PS: to rozbalování příspěvků mě rozčiluje :'D

    OdpovědětVymazat