18. 8. 2012

Today's Random Photos & I'm in a competition

!! NEZAPOMEŇTE NA GIVEAWAY !!

Pěkný večer přeju :)
Dneska jsem měla opravdu krušný den. Ne že by byl nějak extra náročný, ale je to tím, že jsem se pořádně dostala domů až kolem 9. hodiny večír. Dopoledne jsme totiž jeli na bratrův fotbalový zápas, z kterého jsme jeli rovnou na oslavu narozenin kamaráda mé malé sestřičky a po oslavně jsme zamířili na první utkání krajského přeboru, které se uskutečnilo u nás na fotbalovém stadionu, a sehrál ho náš městský fotbalový tým s týmem z Jablonce nad Jizerou. Ze hřiště jsme dorazili domů zhruba před 2 a půl hodinami.
Momentálně však sedím za notebookem, dala jsem dohromady fotky z dopoledního fotbalového turnaje a dala je bráchovi, aby si vybral, které si nechá a které ne, no a sepisuji pro vás tenhle článek :)
Níže se můžete podívat na pár random fotek z dnešního dne, dále pak fotku mé snídaně ze Středy a jednu malou prosbičku, kterou si dovolím na vás "vybalit" už teď, aby se neztratila mezi fotkami :)

Zapojila jsem se do Velké letní soutěže na Facebook stránce kabelek značky Kipling, která spočívá v tom, že si vyfotíte kabelku spolu s jejím obsahem a fotku jim pošlete na e-mail. Výhrou je pak nějaká kabelka. Ku této příležitosti bych vás moc poprosila o chviličku vašeho času a dání vašeho jednoho drahocenného liku na níže uvedeném odkazu (dané fotce):

http://www.facebook.com/?ref=logo#!/photo.php?fbid=417052764997438&set=a.417052748330773.83623.158307430871974&type=3&theater

No a teď tu mám pro vás již zmíněné random fotky :) (zbylé najdete v Celém článku)











Žádné komentáře:

Okomentovat