8. 9. 2012

New In #2

Hezký večer, ospalci :)
hlásím se vám opět po pár dnech. Omlouvám se za dočasnou neaktivitu, ale upřímně, nechtělo se mi nic moc přidávat, ačkoliv jsem měla co. To víte, práce na zahradě, chození ven a začátek školního roku ubírají můj volný čas. Tenhle článek jsem původně psala v jedné z mých vyučovacích hodin - Ekonomická teorie, jenže nakonec z něj sešlo, jelikož jsem u sebe neměla flashku s fotkami a dostatek volného času na případné nahrání fotek.
Jinak jsem koukala, že se na blozích po různu objevovaly články spojené s prvním školním dnem a nákupy potřeb do školy. Nerada bych zůstala pozadu, tudíž mi je ctí vám naservírovat další NEW IN článek, ve kterém se z malé části zaměřím na věci, které jsem si koupila do školy, či co jsem dostala k narozeninám, nebo co jsem si odnesla z první návštěvy drogerie Rossmann v Jablonci nad Nisou.


Essence, Express Dry Spray, 69,90 Kč, Rossmann // Essence, Fix&Matte! Transparent loose powder, 29,90 Kč (z původních 99,90 Kč), Rossmann // Essence, Nail Art Stamp Polish (001 stamp me! white), Rossmann

Dárek k narozeninám od taťky :) Deodorant značky Dove z řady Beauty Finish.



Letáček drogérie Rossmann, který jsem si vzala kvůli zkouknutí právě probíhajících akcí/slev. // Aktuální katalog AVON.


Doplněk katalogu AVON - Katalog podzimních trendů.


Nový sešit do školy, který jsem si pořídila v papírnictví OPTYS. Omluvte ten design, ale mě se prostě líbil, tak jsem si ho musela vzít :) Používám ho na zapisování různých poznámek. Cena = 45 Kč.

A jaké jsou vaše podzimní/školní/kosmetické nákupy? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat