26. 9. 2012

Wednesday again

Dobré ráno ospalci,
právě jsem se stavila ve studovně vytisknout si Williama Shakespeara, jelikož doma nastala krize (došly nám barvy v tiskárně a známý, který nám je dodává, je v nemocnici), takže musím vždy tisknutí materiálů do školy řešit jinak.
Mimo toho jsem se vám chtěla pochlubit, že jsem si včera vybrala šaty na můj maturitní ples, který se uskuteční 4. ledna 2013, takže mám hned o starost míň. Dneska se chystám do salónu, odkud jsou šaty, kde musím zaplatit zálohu, aby mi je paní zamluvila. Až budu mít volnou chvilku, můžete se těšit na "recenzi" salónu a možná uvidíte i ty moje šaty :)
Jinak se taky můžete těšit na další New In, jelikož jsem si po přečtení pár recenzí včera pořídila balzám na rty s vůní mandarinky a vanilky od Alverde, který jsem našla v drogérii DM.
To je prozatím vše.
Přeji příjemný zbytek dnešního školního a poškolního dne, brzy se můžete těšit na další článek :)

Žádné komentáře:

Okomentovat