20. 10. 2012

Father's Birthday Present

Můj taťka měl v Úterý narozeniny. Zase je o rok starší :) Babička, taťkova mamka, stihla gratulaci opět s předstihem, ale my, jako rodina, jsme si to nechali hezky až na 16. října.
Dost dlouho jsem uvažovala nad tím, co bych mu asi tak mohla dát jako dárek, a nakonec mi nahrála do noty drogérie Rossmann. Na jejich Facebookové stránce jsem narazila na příspěvek, ve kterém psali, že vrámci značky Adidas připravili akci: Kup 1 deodorant/antiperspirant a získáš k tomu sprchový gel 3 v 1 zdarma. Tak jsem si řekla, proč ne. Jelikož se táta věnuje potápění, a přes zimní období tráví s dalšími potapěči hodně času v posilovně, řekla jsem si, že se mu to bude určitě hodit. Ku této příležitosti jsem vlastně zjistila, že Adidas má novou řadu: Sport Energy. Tak jsem neváhala, a jelikož byl sprchový gel z této řady, tak jsem koupila k němu i antiperspirant. Líbí se mi, jak Adidas dělá malé širší nádobky, které jsou dobré do ruky. Navíc jejich designové provedení nemá chybu :)


Antiperspirant mě vyšel na 89,90 Kč.
K mému překvapení jsem zaregistrovala, že v televizi už nějakou dobu běží reklama právě na tento sprchový gel a deodorant. Snažila jsem se ji na YouTuBe najít, našla jsem však jen její anglickou verzi:


A co vy a Adidas? Používáte výrobky této značky? :)

7 komentářů:

  1. dúfam s tebou že sa poteší :)) ja adidas celkom ľúbim ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dárek mu udělal radost, ačkoliv začal opět s pohledem, že "Neměla jsi za mě utrácet peníze.", ale když se antiperspirantem hned nastříkal, potěšilo mě to :)

      Vymazat
  2. Jů, to vypadá na hodně zajímavou vůni (reklama povedená) a nalákala jsi mě i ty. Aspoň mám další typ na dárek pod stromek pro ty naše muže ;-)).
    P.S. Někdy...jednou si dáme kafe v kavárně u Sacre Coeur spolu ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Jo, kosmětické výrobky vždycky potěší, navíc je to jedna z těch užitečných věcí :)
      Jo a kafe :D To jsi mě potěšila reakcí :) Jen dávám přednost kapučínu, kafe já moc ne-e :D

      Vymazat
  3. to je super darcek! mojho ocina by urcite potesil!
    Inak pozývam ťa k sebe na úplne prvú giveaway pri 3 výročí blogu!
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/10/prva-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. No Adidas mám strašně ráda. Ale spíš si od Adidasu kupuju boty :DD

    OdpovědětVymazat