26. 11. 2012

26/11/2012 - HUBNOUCÍ PROGRAM, Den 3.

Hezký večer přeji, těm, kteří se chystají do postele, pak spíše dobrou noc :)
Další den hubnoucího programu je za mnou. Občas mívám slabé chvilky, kdy si říkám "Už nechci zase tu zeleninu a maso" nebo "Zase se musim napít, to mi bude zase ráno zle" a podobně. Ano, ráno mi bylo opět zle, a vážně nevím, čím to je. No, i když.. Vlastně vím, tělo si snaží přivykat na nový režim a zatím se mu snaží vzdorovat. A mně se to nelíbí ani trochu, protože okaždé rozdýchávat náhlý pocit nevolnosti, nebo motání hlavy, a do toho ještě shon ve škole po týdnu mé absence, to je teda něco. No jo vlastně, dneska je první den, co jsem byla s dietkou ve škole. A říkám vám, zatím to není moc dobrý společník :D Přišla jsem na to, že nebude problém v pití, protože se můžu napít vždycky o hodině, ale problém bude v jídle, protože na to jsem dneska nějak neměla čas :D Sháněla jsem si sešity na dopisování, fotila je, obcházela učitelky s tím, že jsem ve škole, takže aby jedna počítala s vrácením peněz za moji neúčast na přednášce o moderní hudbě, druhá aby mi dala fotky, třetí aby mi dala přihlášku k maturitě na vyplnění  (!!!), další aby mi dala papíry na okopírování, apod. Prostě děs a hrůza..
Jediné, co mi dneska udělalo radost, je fakt, že se blíží Vánoce, že v Jablonci na Mírovém náměstí už stojí Vánoční stromek, že před jedním květinářstvím, před schody ke "kašně", jsou ukázky vytvořených adventních věnců, stojí tam i sněhuláci, velká sněžná koule a další podobné ozdoby.
Nějak už nevím, co bych napsala, tak se vrhnu rovnou na dnešní rozpis, promiňte ;)

* * *

6:00 až 7:00 - vstávání, CVIČENÍ (10 dřepů, protažení v sedě), SNÍDANĚ (30g celožitného chleba), 0,4 l čaje (zelený, bez cukru, s citrónem), prášek, antibiotika
7:00 až 9:40 - cesta do šoly, začátek školy, 0,5 l minerálka
9:40 až 10:00 - škola, SVAČINA (mandarinka)
10:00 až 12:35 - škola, 0,7 l minerálka
12:35 až 13:18 - cesta domů autobusem, ODPOLEDNÍ SVAČINA (zeleninový salát) = *PROHOZENÍ S OBĚDĚM KVŮLI NEDOSTATKU ČASU !*
13:18 až 13:35 - cesta domů autobusem po druhé (přestup) + pěšky
13:35 až 15:30 - 0,8 l minerálka
15:30 až 15:45 - CVIČENÍ (série 3x10 sedů-lehů, 3x5 kliků)
15:45 až 16:20 - příprava oběda, OBĚD (150 g těstovinového salátu, 100 g vepřového masa na přírodno) = *ZÁMENA S VEČEŘÍ !*
16:20 až 19:50 - 0,8 l minerálka, CVIČENÍ (rotoped - 6 km za cca ?? minut), příprava večeře
19:50 až 20:20 - VEČEŘE (100 g vepřového masa na přírodno, čerstvá zelenina)
20:20 až 23:00 - mytí vlasů, pleťová maska, sprchování, 0,7 l minerálka

* * *

A to je opět ve stručnosti průběh mého dnešního dne. Omlouvám se vám ještě jednou, ale nemám moc náladu se rozepisovat, stále přemýšlím nad rozšířením kapacity úložiště pro mé fotky, protože mě nenapadá jiné rozumné řešení. Kdybyste měli ještě nějaké typy, sem s nimi :)

A jak jste prožili dnešní den vy?

3 komentáře:

  1. mmmmmm dala by som si tvoj obed zamenený za večeru ;)

    OdpovědětVymazat
  2. páni nevěděla jsem že ses do toho pustila až takhle, každopádně samozřejmě držim palce :) Do měsíce bude vidět větší rozdíl ? tak to aby ti seděli šaty na maturiťák :D ještě že deš na to upravování ten den předtím (ne? ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Zuzko za komentář, za podporu :) Jinak, co šaty, táta zastává názor, že je mu prý jedno, jestli si budu muset sehnat jiný šaty, že prý tohle za to stojí, takže to neřeším :D A jo, jdu na úpravu 2 dny před, protože potřebují alespoň 24 hodin na úpravu, tak jsem zvědavá, jaký to nakonec bude :D

      Vymazat