29. 11. 2012

29/11/2012 - HUBNOUCÍ PROGRAM, Den 6.

Ahoj ahoj :)
Tak se vám opět hlásím.. Dnešní den byl celkem fajn :) Ve škole jsme si celý den tak nějak s holkama povídaly, psaly jsme naštěstí jen jednu písemku (z AJ - odborná témata), ale zkejsla jsem tam až do 15:15, či-li 8 vyučovacích hodin :/ Docela záhul..
Po škole jsem jela s jednou kamarádkou do Liberce, konkrétně tedy opět do OC Nisa.. Taťka nás kvůli tomu, že nám časově nevycházely spoje, vyzvedl v Liberci u OC Fórum a dovezl nás do Nisy, kde nás vysadil a pak šel do kanceláře pracovat. My jsme šly nejprve do XBags, kde kamarádka něco kupovala mamce, pak jsme se stanovaly v ACTION (domácí potřeby), kde jsem si koupila dvě malé krabičky na saláty (zítra hned jednu vyzkouším :)) a pak jsme šly na véču. Přece nepůjdeme do kina na tří hodinový film s prázdným žaludkem, když má končit až v půl 9., kdy bych opravdu nevečeřela :) Po večeři jsme se stavily ještě v Yves Rocher, kde jsme si prohlédly nové úžasné vánoční kolekce a zabalené vánoční dárkové balíčky. Konečně jsem využila šekovou knížečku z Ladyboxu, která obsahuje tzv. 6 šeků (jsou to svým způsobem slevy), které lze uplatnit při nákupu  v libovolném množství. Já jsem uplatnila dva šeky, kde jeden byl dáreček bez podmínky nákupu, a tím druhým byla dvě razítka na věrnostní kartičku, kterou jsem si musela kvůli získání dárečku založit. Nelituji toho, jsem ráda, že ji mám, protože se mi v Yves Rocher moc líbí, i když tam mají ceny, např. za dekorativní kosmetiku, dost napálené. Kdo by ale těm úžasným designům tubiček, lahviček, tyčinek apod. odolal, že :) Poté jsme ještě zamířily do DMka, kde jsem očíhla novou kolekci Essence, Class of 2013, a odnesla si z ní oční stíny v tužce a 2 gumičky. Dále jsem si v DMku koupila deodorant Dove, Top Sealer od Essence z kolekce Fruity, který byl ve výprodeji, a ještě bílý zdobící lak od Essence. Už se těším, až zítra všechny nové věcičky očíhnu, protože dneska už na to nemám čas :) Pak nás čekalo už  jenom kino: film Atlas mraků :)
A teď už k dnešnímu deníčkovému zápisu hubnoucího programu..

* * *

6:15 až 7:15 - vstávání, CVIČENÍ (10 dřepů, protažení v sedě), SNÍDANĚ (30g žitného chleba), 0,4 l čaje, prášek
7:15 až 7:30 - cesta do školy autem
7:30 až 9:40 - škola, 0,5 l minerálka
9:40 až 10:00 - SVAČINA (ovocný salát - kiwi, jablko, mandarinka/pomeranč, ananas)
10:00 až 12:35 - škola, 0,5 l minerálka
12:35 až 13:40 - OBĚD (těstovinový+zeleninový salát)
13:40 až 15:15 - škola, 0,5 l minerálka
15:15 až 16:10 - cesta do Liberce tramvají
16:10 až 20:30 - Liberec, nákupy, VEČEŘE (kachna+zelenina), KINO (Atlas mraků), 1,2 l minerálka
20:30 až 21:00 - cesta domů autem
21:00 až 23:00 - pocit hladu (mrkev), 0,3 l minerálka

* * *

A jaký byl váš dnešní studený, upršený a usněžený den?

Žádné komentáře:

Okomentovat