1. 12. 2012

01/12/2012 - HUBNOUDÍ PROGRAM, Den 7.

Ahoj všichni,
tak z naplánovaných věcí jsem moc neudělala, abych pravdu řekla :D Vzhledem k tomu, že je zítra první adventní neděle, většina holek jistě tráví čas předvánočním úklidem. A já nejsem výjimkou. Celé odpoledne jsem strávila tím, že jsem vyklízela police, utírala prach, vyvěšovala vánoční dekorace po pokoji, pomáhala mamce s adventním věncem, a tak dále, a tak dále. Strašně záživná činnost :D Ale tak, bavilo mě to, protože mám ráda Vánoce a ještě víc tu atmosféru kolem. Ráda bych vám ukázala, jaké dekorace momentálně doma máme, jak vypadá náš adventní věnec, věnec na dveřích či naaranžované svíčky u mě v pokoji, ale zatím to nejde.. Doufám, že brzy půjde :)
Než se společně vrhneme na dnešní deníčkový zápis, ráda bych vám představila novou bloggerku, a to sice Zuzu Zábavnou, která je v bloggerském světě nová, tak by byla ráda, kdybyste se podívali na její blog, který naleznete na téhle adrese:

 
 
* * *
 
8:30 až 10:00 - vstávání, CVIČENÍ (10 dřepů, protažení v sedě), příprava snídaně, SNÍDANĚ (ovocný salát), prášek, 0,4 l čaj
10:00 až 12:00 - 0,5 l minerálka
12:00 až 13:00 - příprava oběda, OBĚD (krůtí maso, pstruh, těstoviny-vrtule, zelenina-paprika,okurka,brokolice)
13:00 až 16:00 - 1 l minerálka, domácí úklid
16:00 až 16:30 - SVAČINA (Jogobella Light malina, 20g knacebröt)
16:30 až 18:45 - domácí úklid, 0,5 l minerálka
18:45 až 19:00 - CVIČENÍ (rotoped-5km, tep. frekv. cca 110-120, asi 13 min.)
19:00 až 19:30 - VEČEŘE (krůtí maso, těstoviny-vrtule, zelenový salát)
19:30 až 23:00 - pocit hladu (mrkev, pomeranč), cca 1 l minerálka
 
* * *
 
A jaká byla vaše dnešní Sobota? Strávili jste ji něčím vánočním? :)


1 komentář:

  1. tak jsem zase výjimka? :D uklízím průběžně, na vánoční úklid se ještě nechystám
    doufám, že se Picasa brzy vzpamatuje! navnazuješ mě na tolik fotek - určitě krásných fotek :(:)
    na novou bloggerku se určiě podívám :)
    a k tvému dni: super! jen bych vytkla ten pomeranč pozdě večer :)

    OdpovědětVymazat