28. 12. 2012

Báječný svět shopaholiků

.. Takhle by se dal nazvat vjem, který byl dnes k vidění v OC Nisa, a myslím, že nejenom tak. Nastala totiž ona známá chvíle, kdy se začali lidé sjíždět do obchodních center, kde právě, a tuším že někde už od Štědrého dne, probíhají tzv. povánoční slevy. Dá se tedy očekávat, že jsou všude strašné fronty, lidé se mačkají u pokladen, předhánějí se v tom, kdo uzmě více kousků, kdo zaměstná na prokladě dlouho prodavačky v obchodě, apod. Prostě hrůza, co si budeme povídat. Naštěstí ale děkuji bohuhu za to, že jsme na dnešek jako rodina neměli v plánu nějaké větší nákupy, jen si brácha potřeboval koupit společenské oblečení na můj maturitní ples, mamka naopak šaty, ale také na můj ples, a já osobně jsem si koupila jen pár samozřejmě "nejnutnějších" věcí :)


Odličovací mléko (Garnier Essentials), Antiperspirant
(Garnier Minerals), Ochranný sprej na vlasy před tepelnou
úpravou (L'Oréal Paris, Studio HotCurl) a pinetky do vlasů
- Hypermarket Albert 


Color Shampoo, odst. 317 Oříškově plavá (Schwarzkopf, Palette) a
vonná svíčka, brusinka (yul, BelAir) - Hypermarket Albert


Podkolenkové silónky (7 párů) - Marks and Spencer


Peněženka (ystrdy) - I am

Dále bych vás v tomto článku chtěla informovat o právě probíhajícím dotazníku, na téma krabiček krásy (rozumějte LadyBox a SenzaBox), který vytvořily dvě studentky Masarykovy univerzity. K dotazníku jsem se dostala přes FB stránku Lili the blogger. Vyplnění dotazníku vás samozřejmě nic nestojí, pokud ho ale budete chtít vyplnit, holky budou určitě moc rády :)

A poslední věcí, o které jsem vás chtěla informovat, je nové lednové číslo magazínu ANNETTE. Takže pokud jste ho ještě neprolistovaly, tak šup, šup, Annette tím uděláte radost :)
A mimo toho, jaký jste vy dneska měly den? :)

10 komentářů:

  1. zaujalo ma to odličovacie mlieko:) je dobré? vyhovuje ti? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mam jeho uz 2 baleni, dobre odlicuje makeup, ale je potreba docisteni, a hlavne me z nej nepali oci, kdyz davam dolu rasenku, a na to jsem citlivka, takze ano, vyhovuje mi :)

      Vymazat
    2. ďakujem za info :)to je hlavné, že nepáli takže to je super. A ževraj ešte Simple Essentials 2 in 1 je dobrý na odlíčenie, tak sa najbližšie asi budem rozhodovať medzi týmito dvomi :D

      Vymazat
    3. To ti neporadím, je mi líto, s Garnier Simply Essentials nemám bohužel žádné zkušenosti, jediné, co o tom vím, že to má do modra design, to je tak všechno :D Tak snad se nakonec rozhodneš dobře :)

      Vymazat
  2. to odličovací mléko od Garnier je docela fajn :) a ta peněženka je krásná :)

    OdpovědětVymazat
  3. peňaženka je nádherná ♥♥
    dotazník som asi včera už vyplňovala ;)
    a annet už prečítaná :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ta peněženka je hrozně pěkná! :)

    OdpovědětVymazat
  5. No taky se chystám do obchodu nějaký den, ale moc se mi tam nechce - ty lidi ach bože! Nesnáším, když se všude mačkají a tak :D Jinak super věci sis pořídila, ta peněženka je moc krásná :-)

    OdpovědětVymazat