17. 3. 2013

Nail Polish Swatches & Nail Art

Jelikož je Neděle, poslední den víkendu, řekla jsem si, že vytáhnu to své produktivnější já a sepíšu vám nějaký článek :) Mimo toho mám docela dost úkolů do školy, včetně zpracování další knížky k maturitě, takže bych řekla, že celé odpoledne budu mít co dělat :)
Takže, na dnešek jsem si pro vás připravila článek o tzv. nail artu (malůvky na nehtech pomocí laků na nehty), swatch-ích laků na nehty. V době nečinnosti blogu, a nejen v té, jsem toho na svých nehtech přece jenom vyzkoušela docela dost.


SWATCH: Essence, TE Snow Jam, odstín č. 04 Top Of The Ice Stream
Zaplať Bůh že tenhle lak byl součástí limitované edice, a není tak součástí trvalé nabídky, protože tenhle, ačkoliv krásný, mléčný, lak pořádně kryje až ve 3.-4. vrstvě! Horší lak jsem ještě neviděla.





SWATCH: Essence, Colour&Go, odstín č. 133 Oh My Glitter!
Asi můj nejoblíbenější fialkový lak na nehty :)


SWATCH: Essence, TE Home Sweet Home, odstín č. 04 Berry Me Home
Tenhle lak je jako chameleon - na umělém světle je tmavý, na denním světle má krásnou, trochu tmavší červenou barvu, která je jiná, než na fotce :D Škoda mluvit.



SWATCH: Rimmel London, Lycra PRO, odstín č. 500 Peppermint
S tímto lakem se pojí jedna vtipná historka, i když, jak se to vezme. Byla jsem takhle jednou v OC Nisa, a jedním z mých nákupčích cílů byl nějaký lak na nehty v hezkém mint odstínu. Zašla jsem nejdřív do Rossmanna, a tam měli jen jeden jediný lak v mint odstínu, a to sice tenhle, od Rimmel London. Tak jsem si řekla, že ho vezmu, protože se mi nechtělo už jinde courat, tak jsem do něj vrazila 98,90 Kč. Jenže co se nestalo? Měla jsem čas, tak jsem ještě skočila do DM na kukačku, a co tam nevidim? V stojanu s Essence kosmetikou mají novou várku laků na nehty, a mezi nima je jeden moc pěkný mint lak na nehty, v úplně tom samém odstínu! No já myslela, že mě trefí :D
Jinak tohle je barva ideální na Jaro, spíše na léto, kdy krásně vynikne na opálené pokožce :)


NAIL ART: Francouzská manikúra, použité laky: Essence, Tip Painter (bílé špičky), stříbrná linka ??
Po dlouhé době jsem si udělala francii. Využila jsem k ní jednu akci, a to sice maturitní ples mých bývalých spolužáků. Ten den byl pro mě stal dnem D, dnem pro mě opravdu významným :)


SWATCH: Essence, Colour&Go, odstín č. 110 Modern Romance
Moc hezká barvička, která se hodí na Jaro.



NAIL ART: Essence, Colour&Go, odstín č. 114 Fame Fatal & č. 112 Time For Romance + Tip Painter
Tenhle typ zdobení je jako dělaný pro Den sv. Valentýna :)


NAIL ART: základ - Essence, Nude Glam, odstín č. 04 Iced Latté, tečky - Essence, Colour&Go, odstín č. 106, Free Hugs, 133 Oh My Glitter!, 110 Modern Romance, 113 Do You Speak Love?, TE Snow White, odstín č. 04 Happy, TE Rebels, odstín č. 04 Rebelizer, Rimmel London, odstín č. 500 Peppermint, "nadlak" - Essence, Colour&Go, odstín č. 103 Space Queen
Inspiraci k tomuto stylu zdobení jsem načerpala od jedné slečny bloggerky, na kterou si teď už bohužel nevzpomenu, kruciš, ale rozhodně předloha nevypadala tak, jako můj výsledek, byla daleko hezčí, ale i tak jsem s výsledkem spokojená :) Pojala jsem to svým způsobem, použila jarní barvičky, protože to Jaro už prostě chci :D 

No a právě teď moje nehtíky zdobí:


Původně z toho mělo vzniknout úplně něco jiného, ale znáte to, když nad něčím začnete moc uvažovat :)

Doufám, že jste si užili hezký víkend, neboť zítra nás čeká znovu nástup do školy :/ Tí ranní vstávání mě zabije.. Teďka si ale hezky dokoukám Stmívání, udělám si ještě úkol na Angličtinu, dokreslím něco do jedné soutěže, stáhnu si nějaké písničky a půjdu spát :)
Dobře se vyspěte na zítra :) Přeji vám všem sladkou dobrou noc :) 




4 komentáře:

  1. Parádní inspirace! Já se třeba vždycky bílé bála, ale když to takhle vidím tak si myslím, že je to fakt cool! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké fotky, taky mě nejvíc okouzlil peppermint.

    OdpovědětVymazat
  3. také se přidávám a moc se mi líbí ten mint od Rimmelu :))

    OdpovědětVymazat