10. 8. 2013

10.8. - 21.8. 2013 - Bulharsko, Primorsko

Hezké dobré ráno přeji, moji milí čtenáři,
právě se nacházím v prostorách Letiště Václava Havla a čekám na letadlo, které mě, spolu s rodinou, dopraví do Bulharska, kde hodláme strávit krásných 12 dní v okolí Primorska. Doufám, že po dobu těch 12 dní bude v ČR aspoň z části tak hezké počasí jako v Bulharsku, aby vám to nepřišlo líto :)
Mějte se tu krásně, brzy se vám opět ozvu :)

6 komentářů:

  1. Uh,zvedá se mi žaludek jak to vidím,brzo tam budu,nesnáším pražský letiště:D Jen je nezvyk ten hroznej název,já pořád říkám Ruzyně:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky pořád říkám Ruzyně! :D a vždycky pak musim dodávat "teda vlastně Václava Havla".. Nechápu, proč ho přejmenovali :/ Jinak ono letiště jako takový mi přijde zatím nejhezčí, jaké jsem viděla (je fakt, že jsem třeba nebyla na Heathrow, ale tak :D). Jinak mě se spíš zvedá kufr z létání :D

      Vymazat
  2. uži si dovolenku! a veľa foť!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dovolenou jsem si dostatečně užila a fotila jsem :) Brzy bude článek :)

      Vymazat
  3. V Bulharsku jsem byla, je to tam super :)
    Užij si to tam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, bylo tam moc hezky, i když se to, dle mého názoru, Řeckým ostrovům nemůže rovnat :)

      Vymazat