21. 10. 2013

Polished Monday

Vítám vás u nové rubriky. Často přemýšlím nad tím, čím bych mohla blog vylepšit, ozvláštnit. Tentokrát jsem se nechala inspirovat jedním zahraničním blogem a rozhodla se, že tady zavedu pravidelnou rubriku 'Polished Monday'. O co se vlastně jedná? Ve zkratce jde o to, že každý víkend si vyhradím chvilku na to, abych si nějakým způsobem nalakovala nehty. Ať už pouze jednou barvu, nebo jinými malůvkami. Taková manikúra mi na nehtech vydrží právě jeden pracovní/klasický týden. A tak jsem si řekla, proč toho nevyužít? 
Dnes máte tu čest číst první článek z již zmíněné série Polished Monday, ve kterém vám ukážu, jak moje nehty vypadají tento týden.


Dříve jsem si dávala tu práci, že jsem si s nehty vyhrála. Bavilo mě vytvořit si nějaký složitější "design". Jenže s postupem času jsem od toho upustila a spoléhám se tudíž pouze na jednobarevné nehty. 
Tento týden moje nehty tedy zdobí lak z nejnovější limitované edice Catrice, Eve in Blossom, který nese označení C03 Bed of flowers.

Jakou manikúru jste pro tento týden zvolily vy?

1 komentář:

  1. Hezká barva, podobnou mám od Essence :)

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat