6. 1. 2014

Polished Monday #8


Dobré ráno přeji :)
Právě jsem na cestě do školy a pravděpodobně čtu nějakou další knížku, abych si zkrátila čas. Tento týden pro mě bude poněkud hektický, protože mě čekají 4 zápočty a s tím mým laxním přístupem bude docela zajímavé je všechny zvládnout :D Nicméně jsem právě v těchto chvílích ráda právě za knížky, protože mi poskytují dostačující únik od každodenní rutiny a stresu. Kromě knížek mi dělá společnost i tenhle krásný tmavě růžový lak od Chanelu v odstínu 561 Suspicious. Na fotce vyšel sice trochu jinak, než ve skutečnosti vypadá, ale i tak mi je sympatický, protože má blízko k mé oblíbené červené barvě, kterou na nehtech nosím nejčastěji. 
To bude všechno k dnešnímu lakovacímu článku :) Doufám, že jste do nového týdne vykročili správnou nohou a udržíte si po celý den dobrou náladu :)

Čeká vás v tomto týdnu něco důležitého, do čeho se vám příliš nechce, ale i přesto to musíte udělat?

Přeji příjemný zbytek dne :)

1 komentář:

  1. Jé,červená,druhá nejoblíbenější barva co se laků na nehty týče. A tahle vypadá vážně skvěle. :)

    OdpovědětVymazat