28. 7. 2012

Random Wishlist

Vznikl jen tak nudy, když jsem neměla na praxi co dělat, ale do těch výrobků jsem se prostě zamilovala :D


č. 1 - PLANET SPA
O této značce jsem už hodně slyšela a když se tak podívám na ty tubičky, no kdo by odolal :)



č. 2 - PERLOVÁ TVÁŘENKA/MAKE-UP
Perličky jsou všeobecně známé pro dobré krytí, aplikaci, atp. Mně připadají kouzelné :)


č. 3 - DLOUHOTRVAJÍCÍ OČNÍ LINKY
Potrpím si aspoň na nějaké líčení očí (když už nic jiného :D, na make-up si nepotrpím, maximálně tak na tvářenku, a vše, co zkrášluje rty) a linky se mi moc líbí :)


č. 4 - OČNÍ STÍNY QUATRO
Miluju fialovou a lákají mě taje stínování očních víček - jedna barva mi nedělá problém, ale vystínovat víc, to už problém je :D


č. 6 - SADA 3 TAŠTIČEK
V tomhle případě ani tak nejde konkrétně o tyhle taštičky, ale prostě o to, že nutně potřebuju novou kosmetickou taštičku a nikde jsem ještě nenatrefila na žádnou, která by mě nějak zaujala :/


č. 7 - BÉŽOVÁ/HNĚDÁ AJ. KABELKA
Mám koupený nový kabát v tmavě béžové až hořčicové a je problém, že k němu nemám kabelku. Tak se různě po nějaké poohlížím, jen pořád nevím, jaký odtín hnědé či jiné by se k ní hodil. No, držte palce, ať na nějakou natrefím :)


č. 8 - TAJEMSTVÍ DISKRÉTNÍ PÉČE
No, tenhle kosmetický přípravek bych nijak nekomentovala, prostě to je potřeba :)


č. 9 - XL BALÍČEK, RŮŽOVÉ POTĚŠENÍ
Do tohohle kompletu jsem se zamilovala na první pohled. Potřebovala bych ten vyživující tělový sprej, jelikož mám pokožku neustále suchou jako papír a třeba je právě tohle to, co by mi pomohlo :) Jinak v podstatě pěnu do koupele ani nepoužívám, ale vypadá hezky a ten sprchový gel? Voňavých sprchových gelů není nikdy dost :)








Žádné komentáře:

Okomentovat