30. 7. 2012

Christmas '09 & '11

Zdravím :)
Jelikož nemám moc co kosmetického a módního, co bych přidávala, rozhodla jsem se sem dávat i fotky týkající se mého osobního života (ačkoliv není nějak něčím vyjímečný), jelikož jsem ráda, když se můj blog bude postupně rozrůstat o různorodé články a nebude se jen tak podobat ostatním blogům. To je však jen můj názor, jaký ho máte vy, to netuším, ale byla bych ráda, kdyby jste ho, jako návštěvníci, začali, ktřeba i časem, nějakým způsobem projevovat :) Doufám v to, že si bude tento blog získávat své pravidelné čtenáře, ačkoliv to ze začátku může chvíli trvat.

Teď už ale k náplni článku.
Můj notebook, která jsem dostala k Vánocům v roce 2010 tuším, opět začal stávkovat a táta ho musel nečekaně zreinstalovat. Já hlava děravá jsem si nestihla zálohovat fotky, takže, zaplať bůh Facebooku, jsem mnou focené fotky sháněla všude možně. Nakonec jsem dala dohromady xy fotek a rozhodla jsem se je vám postupně v tomto, a v pár dalších článcích, je ukázat.
V tomto článku bych vás ráda seznámila s tradicí slavení Vánoc u nás v rodině.

VÁNOCE r. 2009



Tyto Vánoce nebyly, stejně jako Vánoce jindy, nikterak vyjímečné. Asi to zní hrozně, ale na druhou stranu se o nich nepřihodilo nic vyjímečného, co by stálo za nějakou extra zmínku, takže tak.
Na tradicích, které se Vánoc týkají, si až tak moc nezakládáme, ale přece jenom jich pár "dodržujeme". Sem tam krájíme jablko, pouštíme lodičky, pečeme přes 10 druhů cukroví :D, zdobíme byt, stromeček, zapalujeme svíčky na adventním věnci.
Osobně mám atmosféru Vánoc moc ráda, jak to všude krásně voní po cukroví, jak je byt vyzdoben Vánočními motivy, když napadne sníh, nebo když jsou Vánoční trhy. Je to kouzelné období a skutečně to není jen o předávání dárků. Nejdůležitější na tom je, že tyto svátky utužují a spojují rodinu :)



Všude toho bylo plno. Pořád o tom bylo něco v televizi. Tak jsme si s mamkou řekly, že zkusíme upéct perníkovou chaloupku. No, je nutno dodat, že nedopadla úplně podle našich představ, jelikož šablony, podle kterých jsme ji dělaly (kdyby někoho zajímalo, tak ji najdete zde), nebyly přesné a přišlo nám, že to podle toho nemůže fungovat. Zuby nehty jsme se snažily, aby nám chaloupka drřela a nespadla, čehož jsme nakonec dosáhly díky jahodové marmeládě a našlehanému sněhu :D

(nekvalitní ukázka výzdoby v mém pokoji)
A na závěr, co se týka adventního věnce. Je u nás na denním pořádku, že máme problém se sehnáním vhodných svíček na adventní věnec. Mnohdy se nám stává, že sháníme svíčky na poslední chvíli a v tu dobu nehledíme na cenu. Nicméně však nakonec zdárně věnec dáme dohromady a každou neděli, samozřejmě od té 4., zapalujeme jednu, a postupně více svíček. Obvykle ladíme adventní věnec do barev ozdobiček vánočního stromečku.

(pozůstatek adventní svíčky)

VÁNOCE r. 2011

Většinou je u nás ve zvyku, že co Vánoce, to méně či více drahé dárky. Odvíjí se to od toho, co se v průběhu roku kupuje, na co jsou momentálně peníze, nebo co je potřeba koupit. Nedá se ale říct, že bychom nějak strádali, protože z dárků máme vždycky radost. Vánoce roku 2011 ke mně byly méně štědré než tomu bylo předchozího roku (to jsem totiž dostala notebook), ale i tak jsem byla ráda za to, že jsem vůbec něco dostala.
Tyhle Vánoce vám sem dám jenom ve fotkách, už se mi moc nechce to rozepisovat, protože jde v podstatě o to samé :)

(stůl prostřený na Štědrovečerní večeři)

(zlato červená kombinace ozdobiček na Vánočním stromečku)

(dárky: fén Rowenta, parfén Trésor in Love od Lancome, parfém Slip Into od AVONu,
500 Kč od babičky, řetízek s kulatým placatým přívěskem se všemi 12 znameními od táty
a řetízek a náušnice s kamínky od Swarovskiho od mamky)

Na závěr bych se však chtěla zmínit o zdobení nehtů pro tento den. Jistě všichni znáte ta hůlková lízátka, kterí jsou typická zejména pro Spojené státy a jejich Santu Clause :)



Žádné komentáře:

Okomentovat