19. 8. 2012

Just an Order

Jak jsme dneska byli na bráchově zápase, tak se mamka stavovala u jedné své kamarádky, která pracuje jako AVON lady. Od ní si vždycky objednáváme nějaké kosmetické věcičky z AVONu, no a zrovna dneska se nám dostal do rukou nový katalog. Řeknu vám, že kdybych měla moc a moc peněz, určitě bych si chtěla objednat mnohem více věcí, než níže uvedené dvě:

Poznámka: Předem se omlouvám za kvalitu fotek (zejména světlo), která zkresluje skutečné podoby (barvy) produktů. To víte, foceno večer ;)


Neúmyslně jsem se dostala do fáze testování řasenek, která mi vyhovuje a která zase ne, takže jsem si řekla, proč si neobjednat tuhle krasavici. Jedná se o řasenku super DRAMA, která má unikátní vějířový kartáček, který dodá řasám maximální objem a prodlouží je tak, že vaše oči budou vypadat až o 20% větší. Zaujala mě, stejně tak jako její cena - 119 Kč.

No a tou druhou věcí, po které mé srdce touží, je níže uvedená kabelka Morelia s hnědým/béžovým matným povrchem a černým zdobením v podobě imitace krokodýlí kůže. Cena - 449 Kč (zlevněná z původních 559 Kč).

Nechápu, proč se mi tyhle poslední dvě fotky tak blbě otočily :/




2 komentáře:

  1. Ahoj nápaditá bloggerko, chtela bych te pozvat ke mne na blog a hlavne na prave probihajici giveaway! http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/08/my-birthday-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. zůčasti se sheinside giveaway u mě na blogu

    OdpovědětVymazat