22. 8. 2012

Wednesday's Random

Zdravím :)
Tak opět vdechneme trochu života tomuto blogu :) Vím, že jsem se pár dní neozvala, ale to je tím, že se mi v podstatě nechtělo. Nemění to ale nic na faktu, že navštěvuji blogy jiné, jsem třeba na Facebooku, nebo už minimálně 14 dní dávám dohromady zprávu z praxe do hodiny Angličtiny (a ještě mě to samý čeká ještě do Ekonomiky, ach jo :/). Mimo toho sleduji seriál Pretty Little Liars, díky němuž se můžete těšit na módní inspiraci, chodím ven, hlídám ségru, začínám zase jezdit autem (řidičák mám už přes 4 měsíce a přece jenom jsem asi 2 měsíce neřídila :/) a tak nějak zabíjím svůj volný čas.


Ale teď k článku.. Dnes tu pro vás mám pár fotek naší zahrady, na které už je chaloupka téměř hotová (věru, už chybí jen dveře a podlaha, nepočítaje dvě lavice a dva stoly.. Jsme opravdu rádi, že alespoň ta chaloupka bude zatím hotová).





Dále pak tu mám pro vás fotky jedny velmi milé zastávky :)

není nad to mít známého jako jediného distributora a dovozce :)

vanilková, mňam! ♥
A v poslední řadě tu mám tři fotky z dnešního rána, aneb amatérské zachycení toho, co dokáže počasí v 8 hodin ráno, což má za následek vaše kompletní probuzení.




Na závěr nutno dodat, že netrpělivě očekávám výsledky dvou soutěží na Facebook stránce Garnier CZ a dále na ELLE, kde se soutěží/ilo o čtvrtletní předplatné tohoto časopisu. Už vidím jak opět budu moct ostrouhat, neboť já a moje štěstí v soutěžích.. Škoda mluvit :/

4 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  3. Pretty little liars je úžasný seriál, si počkej až se dostaneš k těm nejnovějším dílům. Sem viděla dva trailery k novýmu dílu co má být v úterý a už se strašně nemůžu dočkat! :D Jinak pěknej blog. A ty si byla v Anglii, nebo ji máš ráda nebo to nijak nesouvisí ? možná to tady máš někde napsaný, ale ještě sem se nedostala k tomu abych všechno prohlídla, tak se omlouvám :) (omlouvám se že to je tu tolikrát, nějak mi blblo přihlášení, a smazat mi to nejde)

    OdpovědětVymazat
  4. PLL je strašne skvelý seriál :) A tá zmrzlina vyzerá veľmi dobre

    OdpovědětVymazat