4. 8. 2012

Saturday's Random

Dneska jsem neměla náladu na nějaký extra článek, i když mám dva až tři v zásobě, ale na ty dojde snad zítra, či v dohledné době :) Tak jsem pro vás připravila alespoň článek s různými fotkami, které jsem nafotila buď dneska, nebo někdy v posledních dnech.

moje dnešní vaření brambor předtím, než jsem zjistila, že je ještě
zbytek brambor v lednici :D
 
moje velká kamarádka č.1 - termokonvice, kterou v posledních
třech dnech používám k udržení čaje teplého, protože jsem nemocná :/

do tohoto růžového sešitku si zapisuji aktuální potřeby koupě něčeho,
zúčastnění v různých Giveaway, či obyčejných myšlenkových pochodů,
abych třeba něco nezapomněla udělat apod.

marod se dal do pečení muffin, s těstem jich vyšlo 8 krásných
dozlatova upečených

velký kamarád č.2, docela to ujde, aspoň si nemusím brát Paralen,
jinak má ještě za parťáka Mucosolvan a kapky Otrivin

drahá kávička, ale má hezký balení

parapet v pokojíčku; zleva: kousek svíčky Delicious Cherry, sklenička
s naaranžovanými kamínky a mušličkami ze Zakynthosu, květináč s
Orchidejí a vedle miska s heřmánkem

detail krísné Orchideje, kterou jsem dostala od babičky

Žádné komentáře:

Okomentovat