30. 12. 2013

Vánoce 2013 - Jaké byly a jak to všechno probíhalo

V poslední době jsem nějaká přecitlivělá. Nesnáším tu sentimentální podstatu Vánočních svátků. Nutí mě to přemýšlet na téma "co by, kdyby" a akorád z toho mám deprese. Už si říkám, aby začala škola, protože se potřebuju akutně nějak zaměstnat, nebo mi z toho brzo přeskočí...

Omluvte můj výlev, ale už toho mám všeho tak nějak dost. Vánoce mám strašně ráda, jsou mým neoblíbenějším obdobím roku, ale přináší s sebou taky něco, co mi až tak příjemné není.
No nic.. Jak vlastně probíhaly Vánoce u nás doma?




























2 komentáře:

  1. Jee přesně ten costa kelímek jsem viděla v nadživotní velikosti.
    Toho cukroví! Při pohledu na to mi je až smutno, protože my už jsme ho spořádali :( Dárečky jsou krásně zabalené. Ach, sotva skončily a už mi Vánoce chybí.
    Nemusíš se cítit blbě, na Vánoce má spoustu lidí takové pocity :)

    OdpovědětVymazat
  2. A ta nálepka Santy je skvěle umístěná :D:D

    OdpovědětVymazat