31. 12. 2013

Šťastný Nový rok!

Dneska jsem měla původně v plánu dopsat komentáře k fotkám u předchozího vánočního článku, ale nějak jsem na to úplně pozapomněla, hih.

(fotka z oslavy Silvestra z loňského roku)

Vzhledem k tomu, že me za chvíli čekají přípravy na dnešní velkolepý večer (no dobře, zas tak velkolepý v mém podání nebude, ale tak neberme si tu iluzi, že), je přesně ten pravý čas na to, abych vám popřála všechno nejlepší do (N)nového roku, který už netrpělivě klepe na dveře. Uplynulý rok mi přinesl spoustu dobrého, ale bohužel taky toho špatného, na což nerada vzpomínám a doufám, že podobné věci mě v příštím roce nepotkají, stejně tak jako nikoho z vás. Tak si tedy popřejme jen to nejlepší, ať se nám daří ve všem, co potřebujeme zvládnout, co si chceme splnit, čeho chceme dosáhnout. Upřímně se na nový rok poměrně těším, protože doufám v to, že bude jiný a lepší, než byl rok stávající. (Bože! Minimálně třikrát jsem nadskočila, když nějaký *** odpálil petardu přímo před našim panelákem, grr.)
Takže si dnešek užijte, jak chcete, neudělejte žádná rozhodnutí, kterých byste mohli zítra litovat a vykročte do Nového roku tou správnou nohou :) Zítra se můžete těšit na článek z dnešního roku.
Mějte se krásně a ještě jednou...

Šťastný Nový rok!


1 komentář: