1. 1. 2014

Silvestr 2013 & Začátek roku 2014



Zdravím všechny noční sovy :)
Víte, že tohle je oficiálně první článek, který píšu na novém mobilu? Rozhodla jsem se pro napsání článku prostřednictvím mobilu proto, že mám fotky ze včerejšího večera uložené právě v něm a zatím jsem je do počítače nepřesouvala, takže tak. Teď už se ale vrhněme na to, jak vypadal můj včerejší večer...
Všechno to začalo v 8 hodin večer, kdy jsem spolu s rodiči a mladší sestrou dorazila ke známým domů, kde se měla konat menší domácí party. Mám moc ráda takové typy oslav. Je to pro mě rozhodně lepší, než být na nějaké diskotéce. Oslava probíhala přesně tak, jak jsem předpokládala: povídali jsme si, smáli se, jedli a pili. Mojí osudovou chybou se ten večer staly 2 prášky Brufenu, které jsem si kvůli jistým obtížím vzala těsně před odchodem z domu. Že se na ně hodně dobře pije jsem zjistila až po třetí velké skleničce Maliba, kdy se se mnou všechno točilo, když jsem se postavila. O to vtipnější bylo, když jsem do sebe dostala ještě jednu skleničku a šli jsme na místní fotbalový stadion pouštět rachejtle a připít si. K mému štěstí jsem měla mé onlíbené béžové kozačky na podpatku, takže když jsem v nich šla, připadalo mi, že se můj duch vznáší nad tělem a já se vznáším :D Musím však podotknout, že opilá jsem mebyla, jinak bych nemohla tskhle krásně zachytit ohňostroj. Na závěr bych ráda dodala, že nám mrholilo, takže jsou na některých fotkách patrné dešťové kapky.




Na úplný závěr dnešního článku bych vám ještě ráda pověděla, jak jsem strávila dnešní den. 
Neprobudila jsem se s bolehlavem (uff!), nehorázně mě naštvala moje nejlepší kamarádka, na kterou se pořád zlobím, dala jsem si výbornou mamčinu svíčkovou, sledovala jsem filmy, videa na YouTuBe, četla knižní recenze a psychicky se připravovala na zítřejší nástup do školy :/ Co se týče Novoročních předsevzetí, chystám se o nich napsat  celý článek, takže se máte na co těšit :) 


Jak jste oslavili Silvestr a jak to máte s Novoročními předsevzetími?

Žádné komentáře:

Okomentovat