31. 1. 2015

BOOKS "TO BUY" in 2015

Já a seznamy? Na to mě užije. Mám všude po pokoji milion papírků, na kterých mám rozepsané všemožné seznamy a poznámky, které si tvořím pokaždé, když usednu k počítači a někde mě něco zaujme. A tak to mám i s knížkami. Ráda si prohlížím ediční plány nakladatelství, brouzdám po stránce GoodReads, navštěvuji sekci "Připravujeme" knihkupectví Neoluxor či "Předprodej" stránky bux.cz. A tak bych mohla pokračovat do nekonečna. Výsledkem takového zkoumání a bádání je nakonec jakýsi seznam knížek, které bych si chtěla v průběhu roku postupně pořídit a přečíst. Moje preference se samozřejmě čas od času mění, takže ne vždy si všechny knížky, které si na seznam připíšu, opravdu pořídím/přečtu, takže to lze spíš brát jako takovou inspiraci, které se můžu řídit při bloumání po knihkupectvích. A že mi je jasné, že někteří z vás určitě potřebují nějakou tu knižní inspiraci, rozhodla jsem se svůj seznam knížek zveřejnit i tady na blogu. Budu do něj knížky v průběhu roku přidávat, ty koupené zase škrtat atp.
Doufám, že tento seznam shledáte užitečným :)


UŽ VYŠLO
John Green: Hledání Aljašky
John Green: Papírová města
Julia Child: Umění francouzské kuchyně
Jamie Oliver: Moje Velká Británie
Jamie Oliver: Sladká kuchařka
Harry Potter: Filmová kouzla (2. vydání)
Famfrpál v průběhu věků
Fantastická zvířata a kde je najít
Bestiář Harryho Pottera
Harry Potter a Kámen Mudrců (ilustrované vydání)
Gérard Depardieu: Prostě je to tak
J. K. Rowling: Prázdné místo
Robert Galbraith: Volání kukačky
Robert Galbraith: Hedvábník

ANGLICKÉ* 
Betty Crocher: The Big Book of Cupcakes
Fleur Deforce: The Glam Guide
Cassey Ho: Hot Body Year Round
Amy Poehler: Yes, please
Colleen Hoover: Never, Never
Holly Black: The Darkest Part of the Forest
Mary E. Pearson: The Kiss of Deception
V.E. Schwab: A Darker Shade of Magic
V.E. Schwab: Vicious
Colleen Hoover: Confess
J. K. Rowling: Very Good Lives
Katie Cotugno: 99 Days
Sarah J. Maas: A Court of Thorns and Roses
Patrick Ness: The Rest of Us Just Live Here
The Epic Adventures of Lydia Bennett
Rick Riordan: The Sword of Summer

*(více AJ knížek, které si chci (nejen) v tomto roce přečíst najdete na mém profilu na stránkách GoodReads)

LEDEN 2015
Kass Morgan: 21. den - 15.1.2015
Cecelia Ahern: S láskou, Rosie
Jamie McGuire: Prozřetelnost
Kyril Bonfiglioli: Mortdecaiův záhadný případ s knírem - 21.1. 2015

ÚNOR 2015
Christina Lauren: Vášnivý svůdník - 10.2.2015
Cheryl Strayed: Divočina - 23.2. 2015
Michael Paterniti: Pravidla sýrárny - 25.2. 2015

BŘEZEN 2015
Samantha Young: Jamaica Lane
Jamie McGuire: Proroctví (Prozřetelnost, 2) - 19.3. 2015 
Rick Riordan: Bohové Olympu: Krev polobohů - 23.3. 2015 

DUBEN 2015
E. Lockhart: Ostrov lhářů
A. G. Howard: Šepotání - 6.4. 2015 
Kiera Cass: Elita - 27.4. 2015 
Kerstin Gier: Druhá stříbrná kniha snů

KVĚTEN 2015
Rainbow Rowell: Fangirl - 7.5.2015
Zoe Sugg: Girl Online - 13.5. 2015
Cassandra Clare, Holly Black: Magisterium: Železná zkouška - 14.5. 2015
Lisa Renee Jones: Jedině s tebou - 15.5. 2015

ČERVEN 2015
John Green: Příliš mnoho Kateřin - 1.6. 2015 (YOLI, paperback)
Lauren Kate: Vodopád (Atlantida 2) - 9.6. 2015
Victoria van Tiem: Láska jako z filmu

ČERVENEC 2015
Thomas Hardy: Daleko od hlučícího davu
Jennifer Probst: Hledání vytouženého dne - 7.7. 2015
Jennifer Donnelly: Modré hlubiny
Jenny Han: Všem klukům, které jsem milovala - 27.7. 2015

SRPEN 2015
Huntley Fitzpatrick: Čemu jsem věřila
Marie Rejfová: Čarověník
Stephanie Perkins: Isla a šťastné konce

ZÁŘÍ 2015
Kiera Cass: První - 20.9. 2015

ŘÍJEN 2015
John Green, Maureen Johnson, Lauren Myracle: Sněží, sněží - 1.10. 2015
Jennifer L. Armentrout: Láska pod parou - 21.10. 2015
Kody Keplinger: OTKA (The DUFF) - 26.10. 2015

LISTOPAD 2015
Christina Lauren: Vášnivý sprosťák - 10.11. 2015
Jennifer L. Armentrout: Tajemné touhy - 19.11. 2015
Dárek z pravé lásky (12 zimních políbení)

PROSINEC 2015
Samantha Young: India Place
Ava Dellaira: Dopisy na konec světa

Žádné komentáře:

Okomentovat