24. 12. 2014

Vánoce podle S. #2 - Vánoční pečení

Původně jsem měla v plánu se v tomto článku podělit o recepty na cukroví, které jsem pekla, ale nakonec jsem si řekla (vzhledem k tomu, že už mě trochu tlačí čas a je to momentálně už naprosto zbytečné), že je vynechám a jen vám ukážu, o co jsem se letos pokoušela :)
Celé pečení odstartovaly samozřejmě perníčky. Ty jsem ale zapomněla zdokumentovat, tak se rovnou letem světem vrhneme na to ostatní.


(Šlehačkové cukroví - to má nejradši můj brácha, jen v posledních dvou letech bojkotuje jeho jezení, ale však mně se podaří ho k tomu nějak dokopat :D)



(Vanilkové rohlíčky - k jejich pečení používám zásadně a jedině vlašské ořechy. Lískové nemůžu, protože je na ně táta alergický.) 



(a tady už je všechno cukroví pohromadě - odshora: perníčky, kokosky - momentálně tvrdé jako kámen, šlehačkové, rohlíčky, linecké slepované, rumové kuličky a na tom pár kuliček "rádoby Rafaella")

Kromě Vánočního cukroví jsem chtěla letos vyzkoušet pečení tradičních amerických cookies, ale bohužel dopadly úplně jinak, než jsem předpokládala - v receptu psali, že se mají dávat hromádky těsta dál od sebe, že se těsto rozjede do stran, ale kdo už mohl předpokládat, že se rozjedou až tak moc, že.. Nevěděla jsem, jestli se mám smát, nebo brečet.


Nakonec jsem (po fiasku z let minulých) prubla recept od Blueberry Pink a vsadila na vánočku. Chybu jsem tentokrát neudělala, povedla se naprosto dokonale a chuťově je výborná :) Jen se mi trochu rozjela do stran, což je vidět i na fotce. Touto cestou bych ráda poděkovala za zprostředkování tak úžasného receptu :)


Co jste za cukroví pekli letos vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat