27. 8. 2015

My Currently Nail Polish Collection

Už bylo na čase dát sem článek o mé aktuální sbírce laků na nehty. Nemám jich moc, ale pro někoho to rozhodně nemusí být málo. Zpočátku, když jsem se začala víc zajímat o kosmetiku, jsem používala laky na nehty z drogérií, takže mi nebyly cizí značky, jako je Catrice, Essence nebo Gabriella Salvete. Dnes tomu ale je úplně jinak. Jednoho dne jsem totiž přičichla k high-endovým značkám a oblíbila jsem si laky z vyšší cenové kategorie, než je ta drogérková. Dříve nic neříkající OPI je teď mým denním chlebem, stejně jako všemi známý Chanel nebo Dior.
Jaké poklady se nyní dají nalézt v mé sbírce?


Chanel byl pravděpodobně první značkou, od které jsem si začala kupovat ty "lepší" laky na nehty. A rozhodně jsem neprohloupila. S drogerkovými laky se to nedá srovnávat. Textura, štěteček, krytí, výdrž.. Dostupnější kosmetické značky se mají hodně co učit. 
Laky na nehty značky Chanel mám moc ráda (i když tedy zase nejsou lepší, než laky od OPI - co se výdrže týče), ale jsou to laky, které udělají sice za hodně peněz hodně muziky, ale rozhodně za to stojí. Nelituji žádné koruny, kterou jsem do nich investovala. 
Rozhodně mám v plánu si pořídit nějaký další lak od této značky.



OPI stojí na samém vrcholu značek nabízejících laky na nehty, alespoň tedy podle mě. Barvu mají sytou většinou již v první vrstvě, nebublinkují, dobře se nanáší a na nehtech vydrží až 14 (!) dní (i když za použití base + top coatu). Cenově vyjdou na půlku co jeden lak od Chanelu a na kvalitě laku samotného to není vůbec znát. Jsou naopak mnohem lepší. Rozhodně u těchto 6 laků nezůstanu, už mám vyhlídnuté nějaké další odstíny.


K lakům na nehty značky Dior jsem zatím přičichla jen krátce. V jejich dosavadní nabídce není příliš odstínů, které by se mi líbily natolik, abych zvážila jejich pořízení. Co se týče vlastností, jsou na tom podobně jako laky od Chanelu jen s tím rozdílem, že mají mnohem širší štěteček se zaoblenými rohy, takže se s ním lak nanáší velmi dobře, zejména u nehtového lůžka. Laky značky Dior bývají plně krycí již v první vrstvě při preciznějším nanášení. 


L-P: Fit for A Queen (Morgan Taylor) - Ruby Pumps (China Glaze) - Raspberry (BarryM) - St-Germain (Mavala)
Na této fotce najdete spíše takové random laky, které nespadají do žádné ze zatím uvedených kategorií/skupin.
Značku Morgan Taylor jsem objevila na e-shopu www.mojesminky.cz, když jsem pátrala po dvou lacích k vytvoření jednoho konkrétního nail artu. Je sice na pohled pěkný, ale sundávat ho pak z nehtů je mor.
Lak China Glaze v odstínu 'Ruby Pumps' jsem objevila díky spisovatelskému duu Christina Lauren, v jejichž medailonku na přebalu jedné z jejich knih se o něm psalo jako o "ikonické červené", nebo něco v tom smyslu. Je to krásná, tmavě červená barva se světle červeným shimmerem. Je vhodný zejména v období zimy a Vánoc.
Lak od BarryM v odstínu 'Raspberry' jsem si zamilovala díky Ingrid Nilsen, známé americké youtuberce. Tak moc o něm básnila ve svých videích, až mi to nedalo a musela jsem zjistit, jestli je dostupný i u nás. Je to ideální barva na podzim.
Na Mavalu jsem narazila už vloni, někdy ke konci roku, kdy jsem měla dlouhou chvíli a zavítala do parfumerie Fann. Červené laky na nehty ke mně zkrátka patří, a tak jsem sáhla právě po odstínu 'St-Germain', který by klidně mohl být dupem Chaneláckého 'Rouge Moiré'.

Nails INC., L-P: Old Bond Street - Tate - George Street

Tihle tři 4 ml drobečci jsou součástí balení The Icons od Nails INC. Musím říct, že na to, jak jsou malí, velmi silně dýchají na záda lakům na nehty OPI. Svými vlastnostmi mě velmi mile překvapili. Zamilovala jsem si obzvlášť odstín 'George Street', který je pro mě nejlepším nude lakem na nehty. Žádný jiný ho zatím nepředčil.


A na závěr tu máme péči, protože bez té by to zkrátka nešlo. Omlouvám se za výzor Bonderu a Start to Finish, ale i když jsem na jejich konci a laky už jsou nepoužitelné, musela jsem je sem dát, protože to jsou moje "holy grail" produkty z péče o nehty.
Bonder od ORLY je base coat, či-li se aplikuje před nanesením barevného laku. Je unikátní v tom, že jeho povrch je jakoby "pogumovaný", takže funguje jako lepidlo, díky kterému samotný lak na nehet krásně přilne a už se nepustí. Mám ozkoušené, že s jeho pomocí mi lak na nehtech vydrží i 14 dní, když se mi ho po týdnu nebude chtít vyměnit za jiný. Velmi dobrá věcička pro lakové uživatele.
Start to Finish od OPI lze použít nejen jako base coat, ale i jako top coat (poté, co na nehtech zaschne barevný lak). Já ho užívám zejména jako top coat, protože dodá nehtům krásný lesk a nehty tak vypadají jako upravené někde v salonu a ne u vás doma.
Investice do obou výše zmínených laků se 100% vyplatí, sama si je plánuji znovu pořídit.
Base Coat od ANNY je u mě novinkou. Po dopoužívání Bonderu a Start to Finish jsem díky časopisu ELLE přešla na Miracle Cure od Sally Hansen, který byl v právě zmíněném časopisu jako dárek. Jenže žádná lahvička laku nevydrží věčně, obzvlášť, když jej používáte jako base i top coat. Proto jsem narychlo potřebovala nějaký jiný base coat, protože si nehty lakuji pravidelně. Tenhle by měl údajně předcházet vzniku jakýchkoliv diskolorací nehtů a měl by usnadnit následnou aplikaci laku na nehty. Mám ho zatím krátce, takže jeho účinky nedokážu potvrdit ani vyvrátit, ale doufám, že mě nezklame a moje nehty budou vypadat stále stejně pěkné.

Jak vypadá vaše sbírka laků na nehty, pokud nějakou máte? Dbáte o svoje nehty, aby byly krásné a zdravé?

Žádné komentáře:

Okomentovat