20. 2. 2014

Malé velké radosti (1) - Leden 2014

Po delší době vás opět vítám u nového článku :)
Zkouškové období se mi blíží pomalu ke konci (konečně!), chybí mi ještě 3-4 zkoušky a zapsání úspěšných zkoušek do indexu, ale nyní s čistým svědomím můžu říct, že jsem oficiálně dosáhla na požadovanou minimální hranici počtu kreditů, které jsou potřebné pro postup do dalšího semestru! Takže mi spadl obrovský kámen ze srdce a můžu se konečně pořádně pustit do blogování :) 
Ti z vás, kteří mě sledují na Instagramu, jistě vědí, že jsem se v poslední době hodně soustředila na čtení knížek, které zcela ovlivnilo můj způsob trávení volného času. A tak jsem se rozhodla, že se to svým způsobem promítne i na blogu. Nemůžu vám slíbit zatím nic konkrétního, ale na 100 % můžete počítat s menšími i většími změnami. Všechno zatím probíhá formou zapisování nápadů na papíry, takže je všechno zatím ve stádiu příprav, ale již dnes vám odhalím jednu ze "sérií", kterou chci na blogu rozjet, a tou jsou "Malé velké radosti".
Už delší dobu jsem si lámala hlavu s tím, jak jinak nazvat článek, ve kterém bych se s vámi ráda podělila o to, co jsem si v uplynulém měsíci pořídila, co mi udělalo radost. Došlo k poradě s pár kamarádkami, které mi nakonec pomohly vybrat ten správný název. Řekla bych, že "Malé velké radosti" tento druh článku naprosto přesně popisují. 
Vrhněme se na to :)

KNÍŽKY

Leden se pro mě stal měsícem, kdy jsem se vrátila ke své oblíbené volnočasové aktivitě - čtení, a to tak, že ve velkém. Nikdy v životě jsem nepřečetla knížku za 2 až 3 dny, teď je to u mě na denním pořádku. Přispívá tomu i fakt, že hodně cestuji - dojíždím do školy vlakem, takže denně strávím minimálně hodinu a čtvrt cestováním, a jak takový čas nejlépe zabít? No právě čtením :)













KOSMETIKA


V Sephoře v Lednu probíhaly různé slevové akce, a tak jsem samozřejmě neodolala a pořídila si pár věcí. No řekněte, kdo by odolal akci 1+1 za 1 Kč na zlevněné zboží? A tak jsem si ve slevách pořídila lesk na rty Guerlain v odstínu 52 Beige Sun a k tomu lesk na rty od Lancome v odstínu 321 Dangerously Pink. Mimo jiného jsem se v té době poohlížela po nějakém novém vhodném base a top coatu, a tak jsem si odnesla Start to Finish od OPI. Lak na nehty v odstínu Haute Red od Orly byl jen příjemnou drobností navíc :)


Už delší dobu jsem v parfumerii Douglas chodila kolem produktů značky Venus. Prvně jsem se s nimi setkala prostřednictvím vzorečků k nákupům, až jsem si nakonec řekla, že dám této značce šanci a něco od ní konečně vyzkouším. Volba padla na tělový peeling, který má úžasnou svěží vůni a ještě lepší vlastnosti a konečný výsledek, dále pak na pleťový peeling, který jsem zatím nevyzkoušela a nakonec na pleťový krém aqua 24, který se rovněž stal mým oblíbencem. Myslím, že tahle značka s produkty z oblasti pečující kosmetiky rozhodně stojí za povšimnutí :)


Oficiálně se ze mě stal sprcháčový fanatik :D Nevím, co mě to popadlo, ale dostala jsem chuť vyzkoušet spoustu nových sprchových gelů, které jsem ještě nezkusila. Volba tak padla na sprchový gel od Baratti ve variantě Citrus Fruits (okurka a limetka, mmm..), který seženete v parfumeriích Douglas. Dále pak padla volba na sprchový gel Shape od Adidas a posledním byl veganský sprchový gel Raspberry&Vanilla od Original Source
Krém na ruce ve variantě mango značky Greenland mě zaujal svým obalem a vůní, použitím už tak ne. A nakonec jsem potřebovala nový krém na nohy, tak jsem vsadila na tenhle od Baley. A musím říct, že je opravdu perfektní! :)


Tea Tree olejíček značky Dr. Popov jsem dostala na základě získání asi 6 čtyřlístků na "hrací kartě" Knižního klubu. Rozhodně jsem neprohloupila, když jsem si ho vybrala. Umí opravdu zázraky :) Zatím jsem ho zkoušela na opar, který se mi díky nemoci udělal, a opravdu mi na něj pomohl mnohem více, než Vectavir, a také jsem ho použila na pár pupínků, které se mi udělaly na obličeji a musím říct, že s nimi zatočil poněkud obstojně :)

OSTATNÍ


Řetízek s přívěskem srdce je z Avonu.


Dvě nejoblíbenější věci z potravinové sekce Marks&Spencer - čaj Strawberry&Raspberry infusion a čokoládová tyčinka. Oba tyto výrobky jsou mými stálicemi, mohla bych si je kupovat pořád dokola a dokola :)


Akutně jsem potřebovala nějaké gumičky, které by dobře držely mé husté vlasy pohromadě a zároveň se jen tak nezničily. Volba nakonec padla na tyhle krásky z I am.


Tři úlovky z Albi. Nový deštník jsem sice nepotřebovala, ale líbil se mi, tak jsem si řekla proč ne. Zato pouzdro na doklady jsem potřebovala akutně - shromažďuji v něm věrnostní kartičky, a že jich není málo. A taška s roztomilými sovičkami se nikdy neztratí :)



Tyhle dva kousky oblečení jsem si pořídila za jedním konkrétním účelem - zkouškové období. Top bez rukávů je z H&M a sukně do pasu z Reserved.


A mým posledním lednovým úlovkem se stal tenhle krasavec. Jednou takhle venku pěkně foukalo a já měla na sobě zimní bundu sice s kožešinovým límcem, ale krk jsem měla holý, a tak jsem si řekla, že se podívám po nějakém šátku. Zašla jsem do six a uviděla tam tohohle krasavce. No není nádherný? Evokuje ve mně Jaro, na které se strašně moc těším :)

Čím jste si v Lednu udělali radost vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat