17. 2. 2014

Polished Monday #9

Počínaje dnešním dnem mi ve škole začíná letní semestr, takže ze mě opadl veškerý stres spojený se zkouškovým obdobím (které popravdě nedopadlo tak, jak jsem si představovala, ale na druhou stranu to mohlo být ještě horší), takže se opět můžu vrhnout na přidávání článků :)
Na dnešek jsem si pro vás připravila další článek ze série Polished Monday, ve kterém vám představím můj čerstvý přírůstek do lakové rodinky - a to sice lak na nehty v odstínu 268 Fashion Ave Fuchsia od NYC.
Nevím, co to má foťák za zvyk zkreslovat barvy laků, ale tento lak je ve skutečnosti tmavě růžový s kapkou červené a se světle růžovým shimmerem. Opravdu krásná barvička :) Jako topcoat jsem použila Start to Finish od OPI, který používám současně jako base coat.


Na jakou barvičku jste v tomto týdnu vsadili vy?

1 komentář:

  1. Já mám tenhle týden červený&černý lak:)) Tahle barva není moc pro mě,ale jsem ráda,že zas postuješ.!

    OdpovědětVymazat