14. 11. 2014

Dobré ráno z Bageterie Boulevard

Dobré ráno :)
Vzhledem k tomu, že vím, jaké jsou mé stravovací návyky co se týče snídaní a také vím, že jim přes týden moc nedám, protože vstávám brzo a můj žaludek zkrátka není schopný takhle brzo ráno něco zpracovat, tak jsem si řekla, že dneska ráno vyzkouším nějaké snídaňové menu v Bageterii Boulevard. Do Bageterie (pobočka v Libercci v Pražské ulici) chodím často, v podstatě jsem tam pečená vařená, a tak abych udělala nějakou změnu a překvapila nejenom sebe, ale i obsluhující, které tam mou objednávku znají už navzpaměť, rozhodla jsem se vyzkoušet jejich míchaná vejce s toastem a ovocným čajem. A neudělala jsem špatně.




Mé pozornosti také neuniklo (už asi před týdnem/čtrnácti dny) že v Bageterii změnili design podlahy v přízemí. Nevím, jestli byl tohle krok tím správným směrem (upřímně se mi to až tak nelíbí), ale je na druhou stranu pravda, že ta bílá podlaha byla s ohledem a celý interiér trochu jednoduchá.


 A abych měla ráno ještě příjemnější, na Facebooku jsem zjistila, že byl vpuštěn na internet nový trailer filmu Fifty Shades of Grey (Padesát odstínů šedi). I přes veškeré své výhrady, které jsou stejné, jako všech ostatních fanoušků této trilogie (točí se kolem výběru herců pro ústřední dvojici), jsem z traileru naprosto unešená a už se nemůžu dočkat, až bude film v kinech :) Jen je mi líto, že film u nás nepůjde do kin na sv. Valentýna, jak je avizováno v samotném traileru a na doprovodných plakátech, ale už 12. února. Mělo to takové své "kouzlo" :)


Doprovodnou písničkou k traileru je Haunted od Beyoncé.

Znáte a chodíte rádi do Bageterie Boulevard? Co si tam nejčastěji objednáváte? A co říkáte na nový trailer Fifty Shades?



Žádné komentáře:

Okomentovat