24. 12. 2014

Vánoce podle S. #1 - Dekorace bytu

Rok se s rokem sešel a opět tu jsou Vánoce. Tentokrát s tou výjimkou, že mi vůbec nepřijde, že by měly být Vánoce. Se vším tím shonem kolem školy a domácnosti, když navíc venku není žádný sníh, mám problém se naladit na tu pravou Vánoční notu. Sice jsem asi třikrát viděla Lásku nebeskou, zažila Vánoční Budapešť a různá obchodní centra a městskou výzdobu, ale pořád to nějak není ono. Vánoční atmosféra mě dostihla koncem listopadu a někdy na začátku prosince, když se ukázal sníh, ale jak se to objevilo, tak to zase rychle zmizelo.
To ale nemění nic na tom, že jsem Vánočně ozdobila náš byt, napekla cukroví, sušenky, vánočku, vyfotila si snad každou Vánoční výzdobu ve městech, kde jsem byla, a tak podobně. A tak se o to všechno chci s vámi podělit alespoň prostřednictvím narychlo sestaveného článku, protože jsou zkrátka Vánoce a já bych měla dělat něco jiného než jen sedět u počítače :)

Při zdobení pokojíčku jsem se držela podobného/stejného konceptu, jaký jsem použila vloni, jen jsem ho trochu obměnila.


(jediná fotka jiného rozměru, než jsou ostatní; bohužel jsem nepřišla na to, jak jinak vměstnat celé okno do jedné fotky) 


(kelímek z Costa Coffee jsem přece nemohla jen tak vyhodit do koše, že :) je tak roztomilý!)



(kolem tohohle polárního medvídka jsem tak dlouho chodila, až na mě nakonec čekal jeden poslední a ve slevě, tak byl můj :))






(malý advetní koutek/"set up"; letos jsem ho přesunula z parapetu okna na nízkou skříňku) 


(stříbrný řetízek z ozdobami jsem natáhla mezi dvě "police")


(bez světýlek by to nebyly Vánoce, že :))

To by byl můj a ségry pokoj. Jak jsem si ale poradila se zbytkem bytu? Upřímně, kuchyň, obývák a předsíně se díky rozestavění nábytku a přítomnosti některých věcí nedají dost dobře ozdobit, a tak jsem si musela letos vystačit s málem a na příští rok to musím nějak promyslet :)



(tenhle sněhulák je už naše taková tradice, máme ho už asi čtvrtým rokem)



(tyhle a podobné pohlednice jsou po celém skleníku, obýváku a i kuchyni, zrovna přišly vhod) 


(náš hlavní adventní věnec - tématicky laděn do zlata, kvůli Vánočnímu stromečku)

Tímto končí obývák, ještě kuchyň a vchodové dveře..





(adventní kalendář mladší sestry - no nekupte jí ho, když víte, jaký je fanoušek Ledového království :))


A to je pro tuto část článku všechno. Myslela jsem, že bych přidala ještě pár fotek s tím, co všechno jsem napekla, ale vzhledem k tomu, kolik je už teď v článku fotek, si to nechám pro článek příští, stejně jako vánoční wishlist (dopis pro "Ježíška" - ano, kvůli nejmladšímu členovi rodiny stále věříme) a samotnou nadílku (pro porovnání).

Jak jste si letos vyzdobily dům či byt vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat