24. 8. 2015

Urban Decay, 'Naked 2' Eye Shadow Palette | REVIEW + SWATCHES

Dnešním dnem jsou to 2 roky a téměř 3 měsíce ode dne, kdy mi domů přišla paletka očních stínů 'Naked 2' od Urban Decay. V té době mi její nákup pomohl zprostředkovat e-shop Kosmetický svět Madalen (nyní Kosmena.cz), kterému bych tímto chtěla moc a moc poděkovat za změnění pohledu na kosmetiku a líčení obecně. Do té doby jsem používala pouze drogerkové, či katalogové (viz Avon) oční stíny a ani jsem netušila, o co jsem byla ochuzena. Urban Decay mi pomohl otevřít oči a já jsem tak ráda, že se mi naskytla možnost přičichnout k lepšímu a už se nevracet.




Paletka je 100% originál. Přišla mi v plastové krabičce balená spolu s leskem na rty (Lip Junkie lipgloss, odst. Naked). S objednávkou mi přišel také Primer Potion, neboli podkladová báze pod oční stíny. Cena paletky byla tuším kolem 1200 Kč, cena za Primer Potion pak kolem 700 Kč. S e-shopem jsem neměla jinou, než dobrou zkušenost. 



Paletka obsahuje celkem 12 zemitých, převážně studených stínů, ze kterých jsou pouze dva matné (Foxy, Tease) a zbytek je se shimmerem (jemným, nebo výraznějším). Balení obsahuje také oboustranný štětec na nanášení stínů. S paletkou se dá vytvořit na desítky různých looků.



Oční stíny jsou tzv. pudrové, při nanášení trochu práší, dobře se s nimi pracuje a na očním víčku s použitím báze vydrží i celý den.




S paletkou jsem moc spokojená. Zamilovala jsem si ji a v podstatě nepoužívám žádnou jinou. 

Odstíny L-P: Verve - Half-baked - Bootycall - Chopper - Tease - Snakebite
FOXY - tělový stín (do žluta), matný
HALF-BAKED - zlatý stín se shimmerem, barva je více do žluta
BOOTYCALL - tělový stín (do bílo-růžova) se shimmerem
CHOPPER - už podle názvu, měděný odstín
TEASE - "taupe" (šedo-fialová) matná barvička (na fotce sice vyšla se shimmerem, ale ve skutečnosti ho nemá)
SNAKEBITE - teplá, tmavě hnědá barva se shimmerem

Odstíny L-P: Suspect - Pistol - Verve - YDK - Busted - Blackout
SUSPECT - ideální přirozená hnědá barva se shimmerem
PISTOL - ocelově šedá barva se shimmerem
VERVE - světle stříbrný stín
YDK - tmavě hnědý stín se shimmerem, studený
BLACKOUT - černo-černá barva, s jemným shimmerem

Fotky k tomuto článku byly pořízeny v době koupě paletky. Jak ale paletka vypadá teď, po 2 letech intenzivního používání?



Jak je z fotky patrné, ať se snažíte, jak chcete, paletku je nemožné během dvou let kompletně využít. Investice do ní se proto 100% vyplatí a já se těším, až si ji, i nějakou její "sestřičku", pořídím znovu.

Jak jste na tom se značkou Urban Decay? Znáte? Používáte?

Žádné komentáře:

Okomentovat