4. 9. 2015

Den 7. - 10. | Road trip, Sarajevo a Černá Hora (3. - 14. 8. 2015)

Po neplánované odmlce se vám opět hlásím s posledním článkem z naší dovolené na Černé Hoře. Tentokrát se se mnou vydáte na cestu do Budvy a zpátky domů.

* * * * * *

V Neděli (10.8.) dopoledne jsme se opět vypravili na pláž Drobni Pijesak. Moře bylo v tento den snad zatím nejteplejší, jaké jsme během našeho pobytu zažili.
Kromě plavání v moři, házení s míčem a slunění jsme také poseděli v místní restauraci. Kolem 5. jsme se vraceli zpátky do apartmánu.
Aby dnešní večer nebyl strávený stejně, jako každý večer, a abychom trochu poznali místní okolí, vydali jsme se do nedaleké Budvy

knížky, kam se podíváš! škoda jen, že většina v mateřštině místních obyvatel

kdo by to byl řekl, že tuhle nádheru mají v centru nočního klubu?

nemohla jsem odejít z Budvy bez pořízení fotky tohoto baru - byl určený výhradně pro motorkáře a neměl absolutně žádnou chybu!

další věc, nad kterou mé srdce zaplesalo - oblečení v tomhle obchůdku bylo naprosto dechberoucí
Do Budvy jsme se vypravili zejména kvůli starší části města, která byla opravdu nádherná, a ve které se mi podařilo nafotit opravdu krásné fotky.

Ve večerních hodinách byla obležení také místní promenáda, po které jsme se do staré části Budvy dostali. Na té jsme úspěšně navštívili i nějaké obchody se suvenýry.

suvenýry, které jsme s sebou domů vezli

Cestou zpátky z Budvy jsme byli navnadeni vidinou osvětleného ostrova Svatého Štefana. Jaké zklamání pak bylo, když realita byla úplně jiná (přitom za denního světla ostrov vypadá nádherně).

na fotce je vidět osvětlená cesta a nezřetelný světelný obrys samotného ostrova
Zbylé tři dny dovolené jsme strávili odpočítáváním dnů do konce našeho pobytu na pláži Drobni Pijesak a opětovnou návštěvou supermarketu v Petrovaci.

pár drobností pořízených v Petrovaci

Jako bonus dodávám pár fotek z naší zpáteční cesty domů. Nutno dodat, že samotná cesta byla neskutečně vyčerpávající, protože jsme jeli skrz, bez zastavení na přespání. Vyrazili jsme ve Čtvrtek (13.8.) v půl 8. ráno a domů dorazili v Pátek kolem 7. hodiny. Podobný zážitek už nechci nikdy v životě zažít, i když to na jednu stranu bylo svým způsobem také dobrodružství.

Doufám, že se vám shrnutí naší dovolené líbilo a děkuji všem, kteří měli trpělivost na takhle sáhodlouhé články :)

* * * * * *

V návaznosti na tyto cestovatelské články vás čeká ještě jeden podobný, a to sice z našeho 4 denního výletu (3. - 6.9.) do Rakouska, kam se chystáme s tátou potápět k Atterskému jezeru. Pro článek nicméně použiji fotky již z Června, kdy jsme tam byli poprvé, protože na následující 4 dny je předpověď počasí pro danou oblast žalostná a pochybuji, že se mi podaří nafotit nějaké kloudné fotky.