4. 1. 2016

Polished Monday #15

Přeji hezké první Pondělí tohoto roku! 
Ráda bych se vám v tento den (jak je už, většinou, mým zvykem) pochlubila s lakem na nehty, který ještě nedávno zdobil moje nehty.
Řeč je o laku značky OPI v odstínu 'This Gown Needs a Crown'. Je to krásná, jemná, něžná, stříbrná barvička, která po nanesení na nehtech vytváří saténový efekt. Není potřeba na něj použít top coat. 
Pořídila jsem si ho na e-shopu Nailstore zejména z důvodu jeho slavnostního vzhledu. Použila jsem jej tedy výhradně pro potřeby silvestrovských oslav. Není to úplně můj styl, asi bych ho nenosila během obyčejných dnů, ale na podobné slavnostní okamžiky je více než perfektní. 
Výdrž je bezproblémová, mám otestovaných 7 dní bez jakéhokoliv poškození.


Jak jste si vyhrály s nehty vy? 
Zvolily jste nějakou speciální manikúru pro silvestrovský den?

Žádné komentáře:

Okomentovat